FANDOM

Episodul 1
Ep1 0
Informaţile episodului
Episodul

01

Premiera

4 iulie 2013 (Japonia)

Kanji

ようこそ絶望学園

Rōmanji

Yōkoso Zetsubō Gakuen

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Never say never

Tema de final

Zetsubōsei: Hero Chiryōyaku

Navigaţie
← - Episodul 2

Welcome to Despair Academy (ようこそ絶望学園) primul episdo din seria Tv Danganronpa: The Animation, ,o adaptare anime a jocului Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Primul episod a avut premierea în Japonia pe data de 4 iuli 2013.

Rezumat Edit

După ce a câștigat o loterie specială, Makoto Naegi, un student de nivel mediu, se înscrie la prestigioasa Academie Hope's Peak pentru elevii de liceu talentați. Momentul în care Makoto se îndreaptă spre interiorul școlii el cade inconștient. Ceva mai târziu se trezește într-o sală de clasă plină cu camere de securitate și plăci de oțel. În urma instrucțiunilor de a se aduna în sală, Makoto găsește încă paisprezece elevi unici ce se găsesc într-o situație similară.

Printre cei 14 elevi se află și idol școlar de la vechea sa școală pe nume Sayaka Maizono. În acesl moment apare directorul autoproclamat.Spre surprinderea tutror el este un urs numit Monokuma. El îi anunță pe elevii că vor rămâne în școală pentru tot restul vieții lor și pot "absolva" doar prin uciderea unui alt coleg.

Respingând această idee, elevii petrec următoarele zile în căutarea indicilor despre școală pentru a încerca să găsească o ieșire. Decidând că toată lumea are nevoie de un motiv de a ucide, Monokuma arată fiecărui elev un DVD personalizat care să îi motivează să încerce să comită o crimă ca să scape cu orice preț; în cazul Makoto, este aratată un film cu familiei sa care este pusă în pericol.

Singura care însă se panichează este Sayaka. Ea pare extrem de îngrozită de conținutul videoclipului ei. Makoto este singurul care încearcă să o liniștească, promițând că va găsi o cale să-i scoată pe amândoi din școală.

Personaje Edit

Protagonișt(i):

Antagonișt(i):

Clasa 78:

Galerie Edit

Pentru a viziona galeria: Episodul 1/Galerie