FANDOM

Episodul 10
Ep10 0
Informaţile episodului
Episodul

10

Premiera

5 septembrie 2013 (Japonia)

Kanji

(疾走する青春の絶望ジャンクフード (非)日常編)

Rōmanji

(Shissō suru Seishun no Zetsubō Janku Fūdo: (Hi-)Nichijō-hen

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Never say never

Tema de final

Zetsubōsei: Hero Chiryōyaku

Navigaţie
Episodul 9 Episodul 11

(Not) Normal Arc: The Junk Food of Despair for Racing through Youth (疾走する青春の絶望ジャンクフード (非)日常編)! cel de al 10-lea episod din seria Tv Danganronpa: The Animation, ,o adaptare anime a jocului Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Episodul a avut premierea în Japonia pe data de 5 septembrie 2013.

RezumatEdit

După ce grupul explorează etajul 5 și ultimul, care conține o grădină botanică și o sală de clasă care arată urmde de violență, Byakuya o întreabă pe Kyoko despre identitatea ei. Kyoko declară că nu-și amintește din cauza amneziei. În timp ce Byakuya respinge această idee și confiscă cheia camerei lui Kyoko, Makoto are responsabilitatea de a avea grijă de un cuțit de supraviețuire pe care l-a găsit Toko.

Mai târziu, în noaptea aceea, Kyoko, care reușise să obțină o cheie misterioasă și detaliile despre Mukuro, din biroul directorului datorită lui Sakura care a spart ușa, îi cere lui Makoto să-l țină pe Monokuma ocupată în timp ce investighează etajul al doilea al clădirii căminului. Pe măsură ce Makoto este la bolnav la pat, cu o febră ca urmare a șederii lui acolo toată noaptea, are un vis ciudat. În acesta i se spune că ar trebui să rămână în Academie, în loc să scape de ea, înainte de a fi trezit de o persoană mascată înarmată cu cuțitul. Mai straniu este că aceea apoi persoană este urmată de apariția lui Kyoko care îi spune ceva ce nu poate auzi.

În dimineața următoare, Makoto descoperă că cuțitul a dispărut. El se îndreaptă spre sala de gimnastică, unde toți ceilalți demontează o unitate Monokuma nefuncțională. În timp ce ei căuta o cale de a intra în biroul directorului pentru răspunsuri, grupul descoperă un cadavru în grădina botanică, asemănătoare atacatorului mascat, pe care Makoto l-a văzut în visul său.

Însă, înainte de a putea scoate masca și identifica victima, o bombă explodează, arzând cadavrul și lăsându-l neidentificabil până când reușesc să stingă focul. Găsind o cheie în sala de procesare a datelor, grupul se confruntă cu un Monokuma care funcționează și care le dezvăluie că toate acțiunile lor sunt transmise live în lumea exterioară. Pentru a face lucrurile să se înrăutățească, se va organiza un proces de clasă pentru cadavrul pe care l-au găsit. Kyoko, care este vie și bine, este ceea care identifică cadavrul fiind al lui Mukuro Ikusaba.