FANDOM

Episodul 11
Ep11 0
Informaţile episodului
Episodul

11

Premiera

12 septembrie 2013 (Japonia)

Kanji

(疾走する青春の絶望ジャンクフード (非)日常編)

Rōmanji

(Shissō suru Seishun no Zetsubō Janku Fūdo: (Hi-)Nichijō-hen

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Never say never

Tema de final

Zetsubōsei: Hero Chiryōyaku

Navigaţie
Episodul 10 Episodul 12

(Not) Normal Arc: The Junk Food of Despair for Racing through Youth (疾走する青春の絶望ジャンクフード (非)日常編)! cel de al 11-lea episod din seria Tv Danganronpa: The Animation, ,o adaptare anime a jocului Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Episodul a avut premierea în Japonia pe data de 12 septembrie 2013.

RezumatEdit

Înainte de proces, după ce Makako a laut cheia de la Byakuya și a investigat camera lui Kyoko, Kyoko îi spune lui Makoto că cheia pe care a găsit-o este o cheie principală care poate deschide orice ușă în școală. În timp ce procesul începe, Byakuya o acuză pe Kyoko, care nu are alibi pentru moartea lui Mukuro, în timp ce ea aduce în mod curios dovezi care în mod efectiv negau alibiul lui Makoto.

Crezând că moartea lui Mukuro este o lovitură în spatele capului, Byakuya deduce că arma este o săgeată de oțel găsită într-o dulap dojo, cheia căreia a fost descoperită în camera lui Kyoko. Deși acest lucru pare a fi contrazis de faptul că Byakuya a avut cheia camerei lui Kyoko tot timpul, Makoto ia în considerare posibilitatea ca Kyoko să fi folosit cheia principală pe care a furat-o de la Monokuma. Observând disperarea că nu este găsită vinovată, Makoto decide să-și pună credința în Kyoko și să nu o expună, ci să pună la îndoială natura ciudată a procesului.

Cu toate acestea, Monokuma declară brusc un sfârșit abrupt la proces, declarând-ul pe Makoto drept vinovat și hotărând să îl execute. Înainte ca Makoto să poată fi ucis de un concasor, un virus lăsat în urmă de Alter Ego oprește concasorul și îi permite lui Makoto să coboare în siguranță într-o groapă de gunoi de mai jos. După ceva timp, Kyoko se aruncă în jos pe jgheabul de gunoi pentru a-l salva. Ea îi explică modul în care urma ca Makoto să devină victima, timp în care Monokuma vroia să o acuze de crimă și să o execute in schimb. În timp ce se îndreaptă spre o scară uriașă, Kyoko afirmă că și-a recăpătat câteva dintre amintirile ei, dezvăluind că este Super Liceanca Detectiv, care a venit la Academie pentru a-și întâlni tatăl, directorul școlii, cu care nu se înețelege prea bine.

Ajungând înapoi în interiorul academiei, Makoto și Kyoko se confruntă cu Monokuma. El blufează și spun că pur și simplu executând-ul pe Makoto din nou, nu ar demonstra că speranța nu poate învinge disperarea. Astfel, ei propun o ultimă soluție: un ultim proces de clasă, care pune viața fiecăruia pe linie, în care elevii trebuie să determine nu numai criminalul lui Mukuro, ci și să rezolve toate secretele Academiei.