FANDOM

Episodul 13
Ep13 0
Informaţile episodului
Episodul

13

Premiera

26 septembrie 2013 (Japonia)

Kanji

(さよなら絶望学園)

Rōmanji

Sayonara, Zetsubō Gakuen

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

-

Tema de final

Saisei -rebuild-

Navigaţie
Episodul 12 Episodul 14

Goodbye, Despair High School (さよなら絶望学園)! cel ultimul episod din seria Tv Danganronpa: The Animation, ,o adaptare anime a jocului Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Episodul a avut premierea în Japonia pe data de 26 septembrie 2013.

RezumatEdit

Junko dezvăluie că a folosit-o pe Mukuro, sora ei mai în vârstă, pentru a-o lua în locul ei, înainte de a arăta celelalte imagini ale lumii exterioare, dezvăluind că este în haos total. Acest lucru este confirmat de Genocider, care și-a păstrat amintirile în timp ce acestea sunt păstrate separate de Toko. Junko descoperă ulterior că amintirile furate de la studenți erau de fapt de doi ani întregi petrecuți împreună în Academia.

Cu un an în urmă, când "Tragedia" a lovit lumea, școala a fost transformată într-un adăpost pentru a proteja elevii care au avut speranță lumii pe umeri. Cu toate acestea, Junko a ucis directorul, a șters amintirile studenților și a început jocul de ucidere, trădându-și propria sora în proces. Junko deține votul final între speranță și disperare; dacă toți votează pentru speranță, aceștia trebuie să părăsească academia, dar chiar și un singur student ar trebui să voteze în favoarea disperării, elevii vor rămâne în academie, și numai Makoto va fi executat.

Makoto reușește să-și folosească propria speranță pentru a-i inspira și pe ceilalți să se opună disperării, câștigându-i titlul nou de Super Speranță. Odată cu încercarea în favoarea lui Makoto, Junko se votează pe sine ca vinovată și se execuția singură, lăsând în ei urma ei un comutator de evadare. Cu speranță în inimile lor, Makoto și ceilalți folosesc comutatorul pentru a părăsi academia și se aventurează în lumea necunoscută, fără să știe că Monokuma este încă activ.