FANDOM

Episodul 14
Ep14 0
Informaţile episodului
Episodul

1

Premiera

11 iulie 2016 (Japonia)

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

DEAD or LIE

Tema de final

Recall THE END

Navigaţie
Episodul 13 Episodul 15

A treia oară este cu noroc este primul episod din seria Tv Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy,și face parte din arcul Viitorului.

AcțiuneaEdit

În urma evenimentelor din Danganronpa 2: "Goodbye Despair", Makoto Naegi, Ultima Speranță , împreună cu foștii săi colegii, Kyoko Kirigiri, Aoi Asahina și Yasuhiro Hagakure, sunt adunați la o întrunire de peste hotare a Academiei Hope's Peak, unde sunt prezenți reprezentanți și ai altor divizii a Fundația Viitoare.

La sosirea lor, vicepreședintele Kyosuke Munakata îl arestează pe Makoto, acuzându-l de trădare pentru că a adăposti rămășițele disperării; cei care au continuat dorințele malefice ale lui Junko Enoshima, după moartea ei.

Curând însă clădirea este atacată de o rachetă, tăind toate ieșirile cu exteriorul și prinzându-l pe Yasuhiro în exteriori. Apoi toți sunt adormiți cu un gaz somnifier, care îi lasă pe toți inconștienți. Când se trezesc, membrii sunt întâmpinați un anunț familiar al lui Monokuma: care anunță că a început un nou joc de ucidere reciprocă, înainte de a dezvălui că menajera Chisa Yukizome a devenit deja prima victimă.