FANDOM

Episodul 15
Ep15 0
Informaţile episodului
Episodul

1

Premiera

18 iulie 2016 (Japonia)

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

DEAD or LIE

Tema de final

Recall THE END

Navigaţie
Episodul 14 Episodul 16

Spânjurați vrăjitoarea este cel de al 2-lea episod din seria Tv Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy, și face parte din arcul Viitorului.

AcțiuneaEdit

Monokuma dezvăluie regulile noului său joc, în care fiecare dintre participanți poartă un fel de brățară care, după o limită de timp, va pune pe toată lumea să adoarmă pentru o perioadă scurtă de timp. În acest timp, un atacator desemnat se va trezi dintre ei și va ucide unul dintre ceilalți participanți. La final ei trebuie să încerce să determine cine este adevăratul atacator și să-l omoare înainte să-i omoare pe toți ceilalți. În plus, dacă cineva efectuează o acțiune personalizată interzisă, atunci ei vor fi injectați cu o otravă mortală.

Terapeutul Miaya Gekkogahara încearcă să-l îndepărteze pe Monokuma cu programul ei Usami, dar Monokuma o lovește în spate și o remodelează pe Usami în Monomi. Când boxerul Juzo Sakakura începe să devină violent împotriva animatorului Ryota Mitarai, fermierul Daisaku Bandai moare. El moare, deoarece prin declanșarea acțiunii sale interzise, ​​a asistat la violență între participanților, și este ucis de otravă.

Cum Kyosuke și Juzo îl acuză pe Makoto de a fi trădătorul și încearcă să-l omoare, luptătorul Marele Gozu se opune și îl apară. El scapă cu Makoto, Aoi și Miaya. Cu toate acestea, după ce toată lumea a adormit după a doua limită de timp, Makoto se trezește să o descopere pe Aoi, care ete înjunghiată cu un cuțit.