FANDOM

Episodul 16
Ep16 0
Denumire
Prezentare generală
Data lansării

25 iulie 2016 (Japonia)

Episoade

3

Tema de deschidere

DEAD or LIE

Tema de închidere

Recall THE END

Alte adaptări
Navigaţie
Episodul 15 Episodul 17

Violență crudă și cuvinte goale este cel de al treilea episod din seria anime Danganronpa 3: The End of the Hope's Peak High School, din arcul Viitorului.

Acțiune Edit

Makoto este ușurat să găsească că presupusa înjunghiere al lui Aoi a fost doar o glumă copilărească, doar pentru a descoperi că atacatorul l-a ucis de fapt pe Marele Gozu. În speranța de a preveni alte ucideri, Makoto folosește interfonul pentru a comunica cu ceilalți participanți. El le explică cum a încercat să-i ajute pe Rămășițele Disperării, dezvăluind, de asemenea, acțiunea sa interzisă: de a alerga pe holuri. Acestă acțiune Makoto a făcut-o cu scopul de a câștiga încrederea celorlalți particpanți.

Între timp, farmacista Seiko Kimura o acuză pe Ruruka Ando, producătorea de dulciuri , de a fi trădătorul. Ea a luat niște medicamente pentru a se transforma și a o urmări pe Ruruka și fierarul Sonosuke Izayoi, cu scopul de a se răzbuna pe faptul că Ruruka a folosit-o.

În timp ce Juzo merge după Kyoko, care este cu Ryota și președintele Tengan, Kyosuke acționează. El crede că Makoto nu are suficient aplomb pentru a-ii face pe ceilalți să-l urmeze și deci îl atacă pe Makoto.