FANDOM

Episodul 18
Ep18 0
Denumire
Prezentare generală
Data lansării

8 august 2016

Regizor

Seiji Kishi

Episoade

5

Tema de deschidere

DEAD or LIE

Tema de închidere

Recall THE END

Alte adaptări
Navigaţie
Episodul 17 Episodul 19

Vise din zilele din trecut este cel de al 5-lea episod din seria anime Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School, arcul Viitorului.

Acțiune Edit

Confruntată de Sonosuke și Ruruka, Seiko își amintește cum prietenia cu Ruruka a devenit încurcată de-a lungul anilor. Așa cum Ruruka este înconjurat, ea deduce acțiunea interzisă a lui Seiko: să nu lase pe cineva să-i calce pe umbră.

Între timp, Kazuo, a cărui acțiune interzisă îl forțează să răspundă cu adevărat la întrebări, îi spune lui Kyosuke identitatea atacatorului, privindu-i în ochii înainte să moară.

Afară, Yasuhiro este blocat în continuare înafara clădirii după atacul inițial, la rândul lui este atacat de un elicopter. Explozia produsă de aceasta dezvăluie o intrare ascunsă pe care Sonosuke o descoperă.

Respingând oferta lui Ruruka de a-l ucide pe Kyosuke în schimbul vieții ei, Seiko ia mai multe droguri. În urma consumului acestora ea se transformă într-un moantru mutant care are abiltăți precum viteză sau forță.

Pentru o împiedica pe Ruruka să scape, ea distruge toate luminile din cameră. Urmărirea ei este oprită atunci când ea este lovită de armele lui Miaya. Regretând că nu a putut salva pe nimeni, Seiko este ucisă de atacator în a treia limită de timp.