FANDOM

Episodul 19
Ep18 0
Denumire
Prezentare generală
Data lansării

15 august 2016

Regizor

Seiji Kishi

Episoade

6

Tema de deschidere

DEAD or LIE

Tema de închidere

Recall THE END

Alte adaptări
Navigaţie
Episodul 18 Episodul 20

Niciun om nu este insulă, este cel de al 6-lea episod din seria anime Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School, arcul Viitorului.

Acțiune Edit

După ce grupul lui Kyoko a terminat de examinat cadavrul Marelui Gozo și a lui Seiko, dau peste trupul înjunghiat în piept a lui Sonosuke. Curând după aceeea dau de o Ruruka înspăimântată. Între timp, Makoto realizează că regulilel jocului nu-i împiedică să evadeze. El reusește să ia contact cu vechii săi colegii, printre care cu Byakuya Togami, pe care îl informează de jocul mutual de ucidere a lui Monokuma.

Byakuya îi spune lui Makoto că jocul nu este lansat live, așa cum pretinde Monokuma, Kyousuke de a semnea declarat un asalt pe insula Jabberwock, locul în care sunt adăpostite Rămășițele Disperării. Însă Togami ascunde faptul că Miaya Gekkogahara este moartă, Byakuya crede că Monaca este cea responsabilă pentru cele întâmplate. De aceea Byakuya solicită asistență surorii lui Naegi, Komaru și a fostei sale colege Toko Fuwa din orașul Towa pentru -o căuta. Între timp el trimite o echipă de slavare la fața locului.

Între timp, o flotă de nave de luptă se apropie rapid de Insula Jabberwock, unde Hajime Hinata - care încă mai poartă ochiul roșu al lui Izuru Kamukura - așteaptă indiferent.