FANDOM

Episodul 21
Ep21 0
Denumire
Prezentare generală
Data lansării

29 august 2016

Regizor

Seiji Kishi

Episoade

8

Tema de deschidere

DEAD or LIE

Tema de închidere

Recall THE END

Alte adaptări
Navigaţie
Episodul 20 Episodul 22

Cine la ucis pe bucătarul Robin , este cel de al 8-lea episod din seria anime Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School, arcul Viitorului.

Acțiune Edit

În timp ce Byakuya ajunge, reușind să doboare elicopterul care îl urmărea pe Yasuhiro, robotul Miaya trece la control automat și se apropie de Kyosuke. Între timp, pe măsură ce Juzo se pregătește să o atace pe Kyoko, Koichi, deduce că acțiunea interzisă a lui Juzo îl împiedică să lovească pe cineva cu pumnul. Așa căîl atrage într-o capcană activată pe podea.

Chiar atunci, Ruruka lovește podeaua de sub Kyoko, determinându-i pe Koichi să-și întrerupă acțiunea interzisă; să își deschidă mâna stâng - cu scopul de a o salva pe Kyoko. Această acțiune a dus la moarte sa din cauza otrăvii din brățara sa care s-a activat. După ce Ruruka reușește să-l aducă pe Juzo sub control ei, cu ajutorul ​​dulciurile sale, Kyoko deduce că Ruruka este cea care l-a ucis pe Sonosuke.

Sonosuke murit otrăvit, după ce a ingerat ceva din dulciurile fetei. Kyoko dezvăluie apoi ieșirea secretă pe care o găsise Sonosuke. Motivul pentru care Ruruka l-a ucis pe Sonosuke a fost pentru al împiedica să-și declanșeze acțiunea interzisă; lăsând pe cineva să părăsească zona de joc. Prevenind-ul din a părăsi locul fără ea, Ruruka s-a salvat.

Între timp, Byakuya reușește să pătrundă împreună cu echipă echipa lui înăuntru clădirii. Însă când ei au intrat au declanșat din greșeală o bombă care provoacă prăbușirea clădirii, punând în pericol prizonierii.