FANDOM

Episodul 4
Ep4 0
Informaţile episodului
Episodul

04

Premiera

25 iulie 2013 (Japonia)

Kanji

週刊少年ゼツボウマガジン: #4 (非)日常編

Rōmanji

Shuukan Zetsubou Magazine: #4 Hinichijō-hen

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Never say never

Tema de final

Zetsubōsei: Hero Chiryōyaku

Navigaţie
Episodul 3 Episodul 5

(Not) Normal Arc:Weekly Shonen Despair Magazine (週刊少年ゼツボウマガジン: #4 (非)日常編) cel de al patrulea episod din seria Tv Danganronpa: The Animation, ,o adaptare anime a jocului Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Episodul a avut premierea în Japonia pe data de 25 iulie 2013.

Rezumat Edit

În urma primului proces, Monokuma acordă acces la etajul al doilea al Academiei, care conține o bibliotecă și o piscină cu vestiare (atât pentru fete cât și pentru băieți). În timp ce căută în bibliotecă, grupul găsește un laptop stricat și o scrisoare care susține că activitatea Academiei a fost oprită pentru o vreme, împreună cu un depozit plin cu fișiere confidențiale. Mai târziu, Makoto se întâlnește cu Supe Liceeana Scriitoare, Toko Fukawa, care este îndrăgostită de Supe Liceeanul Moștenitor, Byakuya Togami. După aceea el este forțat să fie martor al unei bătălii de anduranță la saună între Mondo Owada și Kiyotaka Ishimaru, care rezultă a fi egalitate. Curând după aceea, Monokuma își anunță următorul stimulent, declarând că va anunța în public secretele personale ale tuturor, cu excepția cazului în care cineva va fi ucis în următoarele 24 de ore. A doua zi, elevii descoperă că Super Liceeanul Programator, Chihiro Fujisaki a fost ucis în camera de schimbare a fetelor. Corpul lui a fost suspendat și crucificat. În spatele său pe perete erau înscris mesajul "Bloodbath Fever" cu sânge. În timpul anchetei, s-au descoperit unele particularități, cum ar fi o pată de cafea care pare să fi dispărut și postere nepotrivite, împreună cu o mărturie a Super Liceencei Jucătoarei, Celestia Ludenberg, care spune că a văzut-o pe Chihiro noaptea trecută. Byakuya îi spune lui Makoto că el consideră că uciderea este lucrarea lui Genocider Sho, un ucigaș în serie care răstignește victimele într-un mod similar. Între timp, Toko se blochează în camera ei, menționând și ceva despre Genocider Sho și despre eșecul de a nu fi ținut o promisiune făcută lui Byakuya.