FANDOM

Episodul 6
Ep6 0
Informaţile episodului
Episodul

06

Premiera

8 august 2013 (Japonia)

Kanji

新世紀銀河伝説再び!装甲勇者よ大地に立て! (非)日常編

Rōmanji

Shinseki Ginga Densetsu Futatabi! Soko Yuusha yo Daichi ni Tate!: (Hi-) Nichijō-hen

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Never say never

Tema de final

Zetsubōsei: Hero Chiryōyaku

Navigaţie
Episodul 5 Episodul 7

(Not) Normal Arc: Return of the New Century Galaxy Legend! O Armored Hero, Stand upon the Earth! (新世紀銀河伝説再び!装甲勇者よ大地に立て! (非)日常編) cel de al 6-lea episod din seria Tv Danganronpa: The Animation, ,o adaptare anime a jocului Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Episodul a avut premierea în Japonia pe data de 8 august 2013.

Rezumat Edit

Elevii investighează etajul al treilea(nou deschis), care conține o sală cu un proiector , o sală de artă și un laborator de fizică. Monokuma își anunță următorul stimulent: o recompensă în numerar de 10 miliarde de yeni celor care absolvesc, deși nimeni nu pare să fie stimulat. După aceea, gașca descoperă un laptop, pe care Chihiro îl lăsase în spatele vestiarului din băie, care conținea un A.I.,un program numit Alter Ego. Acesta se oferă pentru a-i ajuta la decriptarea unor fișiere rămase pe laptop.

Când Kiyotaka îi întreabă pe Alter Ego dacă îl acuză pentru moartea lui Chihiro, Alter Ego îl imită pe Mondo și îl încurajează, dovedind un pic prea mare succes. Alter Ego arată apoi o fotografie curioasă a lui Leon, Chihiro și Mondo, care nu ar fi putut fi luate în timpul în care s-au cunoscut.

După ce Kyoko ia măsuri de precauție în urma unor interese nesănătoase atât din partea lui Kiyotaka, cât și a artistului doujin, Hifumi Yamada, Alter Ego dispare brusc. Acest lucru îl face pe Byakuya să suspecteze că ar putea exista un spion în grupul lor. În dimineața următoare, Makoto, Kyoko, Aoi și Sakura se întâlnesc cu Celestia, care susține că a fost atacat de cineva într-un costum de robot care la luat pe Hifumi ostatic.

După ce l-au găsit pe Hifumi rănit în bibliotecă și l-a dus la infirmerie, grupul s-a împărțit în grupuri pentru a căuta făptașul. În timp ce grupul lui Byakuya îl urmărește pe făptașr, grupul lui Makoto se întoarce la infirmerie. Șocați ei descoperă că Hifumi se află într-o baltă de sânge. Anunțul cu "descoperirea cadavrului", anunțat de Monokuma sugerează faptul că acesta fost ucis.

Makoto se grăbește să informeze celălalt grup în depozitul de laborator al fizicii, unde descoperă că Kiyotaka a fost ucis și el. La revenirea în infirmerie, grupul descoperă că corpul lui Hifumi a dispărut. Mai târziu descoperă că și corpul lui Kiyotaka a dispărut. Descoperind cadavrele din sala de aprovizionare, Hifumi aparent revine la viata, declarand ca s-ar fi intalnit cu cineva inainte. El pomenește numele "Yasuhiro" înainte de a muri, moment în care anunțul cu "descoperirea cadavrului" apare pentru a doua oară.