FANDOM

Episodul 7
Ep7 0
Informaţile episodului
Episodul

07

Premiera

15 august 2013 (Japonia)

Kanji

新世紀銀河伝説再び!装甲勇者よ大地に立て! (非)日常編

Rōmanji

Shinseki Ginga Densetsu Futatabi! Soko Yuusha yo Daichi ni Tate!: (Hi-) Nichijō-hen

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Never say never

Tema de final

Zetsubōsei: Hero Chiryōyaku

Navigaţie
Episodul 6 Episodul 8

(Not) Normal Arc: Return of the New Century Galaxy Legend! O Armored Hero, Stand upon the Earth! (新世紀銀河伝説再び!装甲勇者よ大地に立て! (非)日常編) cel de al 7-lea episod din seria Tv Danganronpa: The Animation, ,o adaptare anime a jocului Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Episodul a avut premierea în Japonia pe data de 15 august 2013.

Rezumat Edit

Ultimele cuvintele ale lui Hifumi îi lasă pe majoritatea studenților convinși că vinovatul este Yasuhiro Hagakure, care este găsit de Kyoko lângă piscina blocată în interiorul costumului robotului. Yasuhiro neagă cu desăvârșirea crimele, afirmând că a fost eliminat după ce a fost chemat printr-un bilet la locul incidentului, care ulterior a dispărut. După ce Makoto și Kyoko și-au terminat investigația la locul crimei, începe procesul. Makoto încearcă să-l ajute peYasuhiro, folosind dovezi pentru a arăta că nu ar fi putut proiecta ținuta, să nu mai vorbim de felul în care ar fi transportat cadavrele în timp ce purtai costumul.

După ce Kyoko cere instanței să ia în considerare cele două crime ca incidente separate, Makoto deduce că Hifumi nu și-a falsificat moartea decât înainte. Împreună cu dovezile lui Kyoko că Hifumi a fost cel care la ucis pe Kiyotaka, mutându-i corpul singur în dulapul de aprovizionare, a fost ucis. Ambiționat să găssească cu adevărat vinovatul din spatele ambelor crime, Makoto o acuză pe Celestia de crimă. Acesta afirmă ideea că Celestia știa că a existat o a doua victimă înainte de a fi anunțată. Pe măsură ce Celestia devine mai defensivă și aduce din nou cuvintele morții lui Hifumi în discuție, Makoto deduce că "Yasuhiro" la care se referă era numele real al Celestiei, Taeko Yasuhiro.

Acceptând înfrângerea, Celestia dezvăluie că a furat Alter Ego pentru a-l obliga pe Hifumi să-l omoare pe Kiyotaka sub premisa că vor scăpa împreună. Aceasta s-a folosit de o minciună care l-a convins pe Hufumi, cu toate că avea de dinainte stabilit să-l ucide ee însuși în speranța de a câștiga banii din recompensă lui Monokuma. Ea îi lasă lui Kyoko cheia pentru locația lui Alter Ego, cu speranța de a le lăsa celorlalți o fărâmă de speranță. Astfel Celestia este pusă pe un rug ca o vrăjitoare în stil Versailles care arde înainte de a fi ucisă de un camion care vine în viteză.

După proces, Kyoko l-a pus pe Makoto să investigheze o cameră ascunsă în spatele toaletelor băieților. Acolo, Makoto găsește o grămadă de înregistrări confidențiale și o notă "Nu trebuie să scăpați de aici". Cu toate acestea, el este brusc lovit din spate de un atacator misterios. Când acesta se trezește în cele din urmă, descoperă cu stupoare că toate dosarele lipsesc. În timp ce se întoarce în camera lui, Makoto o îi vede pe Sakura și pe Monokuma. Ei par să se certe și Makoto vrea să-i oprească , intrând astfel în sala de gimnastică.