FANDOM

Hifumi Yamada

Hifumi Yamada Dr1

Nume și prenume
Kanji

山田 一二三

Romanji

Yamada Hifumi

Katakana

ヤマダ ヒフミ

Talent
Kanji

山田 一二三

Romanji

Yamada Hifumi

Caracteristici
Status personal
Statusul din Jocul Mortal
Debut
Interpreți

Hifumi Yamada (山田 一二三 Yamada Hifumi) este un personaj masculin din primul joc intitulat Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

Înfăţişare Edit

La începutul jocului Killing School Life, din Danganronpa: Trigger Happy Havoc, Hifumi, din pricina perderii memoriei, are o percepţie greşită asupra vârstei sale, vârsta acestuia fiind cu doi ani mai mare în realitate. El este un adolescent supraponderal, cu mâini mari, picioare slabe şi o faţa depsre care unii ar crede că seamănă cu un hamster. Părul brunet, scurt, i se termină într-un onduleu pe fiecare obraz. În fruntea capului, are un ahoge.

Hifumi poartă o pereche de ochelari cu ramă neagră, groasă. El este îmbrăcat într-o cămaşă albă, cu nasturi, la care are asortată o cravată portocalie, cu o săgeată pe verticală, albastră, al cărui vârf este îndreptat spre gulerul cămăşii. Puloverul său, pe al cărui umăr poate fi zărit un simbol alb, este de culoare gri, la fel ca şi adidaşii cu care este încălţat. De asemenea, Hifumi are şi un ghiozdan portocaliu.

În timpul şcolii, el a purtat o pereche unicată, de chiloţi bărbăteşti, bazată pe Robo Justice. Din cauza greutăţii lui Hifumi, articolul de îmbrăcăminte i s-a mulat pe corp.

Personalitate Edit

Hifumi este cam vorbăreţ, el împărtăşind adesea celor pe care îi întâlneşte detalii despre pasiunile sale în materie de anime sau fanfiction. El, de asemenea, are tendinţa de face comentarii deplasate în mijlocul unei conversaţii, despre sau la adresa femeilor.

Pasiunea lui Hifumi pentru anime şi fanfiction este atât de extremă încât nu îi poate tolera pe cei care fie îi desconsideră interesele, fie au o atitudine indiferentă. Visează ca opera sa să fie motiv de inspiraţie pentru alţi oameni, determinându-i să îşi elaboreze propriile creaţii.

El se adresează altora într-o manieră formală, cu termeni de politeţe (îl strigă pe Makoto Naegi dl. Naegi"). În dublajul japonez al jocului video, acesta nu doar că are în vedere numele complet al unei persoane, ci şi sufixul onorific -dono, pe care îl alătură numelui ("Naegi Makoto-dono"). Această obişnuinţă a sa, pe parcursul procesului, se dovedeşte a reprezenta o piesă cheie în aflarea identităţii celui care îl ucide, Hifumi rostind "Yasuhiro", numele adevărat al Celestiei.

Deşi are o viziune aparent misantropică asupra societăţii, Hifumi nu suportă ca cei apropiaţi lui să fie răniţi, ajungând să ucidă persoana pe care o credea responsabilă de răul pricinuit Celestiei.

Hifumi pare să fie dependent de băutura Diet Coke. Dacă nu o consumă într-o perioadă lungă de timp, riscul ca Hifumi să aibă halucinaţii creşte.

Relaţii Edit

Fujiko Yamada Edit

Fujiko este capturată cu scopul de a îl motiva pe Hifumi să îşi ucidă colegii, toţi, până ce s-au confruntat cu răpirea unei persoane dragi, refuzând să facă acest lucru. Pe lângă faptul că au o natura asemănătoare, Hifumi şi Fujiko au şi pasiuni comune, surorii lui mai mare făcându-i plăcere să scrie şi să deseneze.

Celestia Ludenberg Edit

Cu toate că prima interacţiune majoră a acestora s-a sfârşit cu Celestia spărgând o ceaşcă, mustrându-l aspru pentru un ceai preparat incorect, Hifumi o stimează, adresându-i-se cu Mistress şi îndeplinindu-i fiecare ordin.

După ce Celestia îl minte că a fost agresată de Kiyotaka Ishimaru, Hifumi este dispus să îl ucidă. Se denotă fie caracterul extrem de protectiv pe care îl are elevul, fie un puternic simţ al dreptăţii.

În câteva dintre imaginile oficiale, în care apar cei doi, Celestia stă peste Hifumi. S-ar putea spune că postura celor doi face trimitere la relaţia toxică pe care o au, reprezentată de felul cum Celestia îl foloseşte.

La scurt timp după moartea lui Hifumi şi a Celestiei, Makoto, împreună cu ceilalţi elevi rămaşi în viată, dau peste o poză cu Hifumi, Celestia şi Sayaka Maizono, la Academia Hope's Peak, înainte de începerea Tragediei. În poză, Celestia, cu toate că este furioasă pe Hifumi, nu îl priveşte cu ameninţare; Hifumi nu pare deloc speriat, ci, mai degrabă, amuzat; iar Sayaka râde. Toată această întâmplare ar putea indica faptul că relaţia lor nu a fost dintotdeauna una agresor-agresat.

În segmentul bonus al jocului video intitulat Danganronpa V3: Killing Harmony, când Kokichi Oma îi zice fetei cum că Hifumi s-ar fi umflat şi spart precum un balon, Celestia abia dacă reacţionează, considerându-i moartea un inconvenient (Hifuni îi făcea ceai). Ţinând cont că tânăra este conştientă de minciuna lui Kokichi, nu se poate şti cu exactitate dacă îi pasă într-adevăr atât de puţin de el.

Kiyotaka Ishimaru Edit

Kiyotaka şi Hifumi, până la descoperirea lui Alter Ego, nu erau apropiaţi unul de altul. Hifumi se îndrăgosteşte de Alter Ego, iar Kiyotaka află că Alter Ego se poate proiecta utilizând nu doar înfăţişarea creatorului avatarului, ci şi a prietenului său Mondo, cei doi devin rivali pentru atenţia inteligenţei artificiale.

Kiyondo Ishida, nume pe care Kiyotaka însuşi a preferat să îl folosească pentru o anumită perioadă, a avut nenumărate divergenţe cu Hifumi şi restul clasei, ce au făcut-o pe Kyoko să îşi ia măsuri de precauţie, pentru ca nu cumva cineva să intre în contact cu Alter Ego.

Manipulărea Celestiei Ludenberg l-a făcut pe Hifumi să îi creadă minciunile (considerându-l vinovat pe Kiyotaka pentru abuzul suferit de Celestia şi furtul lui Alter Ego) şi chiar să pună la cale un plan prin care Hifumi să îl ucidă pe Kiyotaka. Faptul că l-a omorât pentru a se răzbuna indică probabilitatea înaltă ca Hifumi să nu îl fi văzut vreodată pe Kiyotaka într-o lumină pozitivă.

Makoto Naegi Edit

Atunci când fac cunoştinţă, insinuările, pe care Hifumi i le face, îi provoacă lui Makoto o stare de discomfort. Cu toate acestea, Hifumi pare să îl vadă pe Makoto într-un mod prietenos, găsindu-l chiar suficient de demn să îi povestească despre interesele sale.

Aprofundarea relaţia lor are loc în Free Time Events şi în School Mode. Hifumi ajunge să îl numească "prieten adevărat" şi chiar să îl convingă să i se alăture în calitate de ucenic la al său studio, după ce amândoi scapă din şcoală.

Prinţesa Porcuşor Edit

Deşi Prinţesa Porcuşor este un personaj fictiv, Hifumi a visat cum merge la o întâlnire cu aceasta. Întâmplarea l-a făcut se îndrăgostească de ea, iar, după aceea, nu doar să o deseneze, ci şi să cumpere fiecare produs licenţiat pe care l-a putut găsi. El a achiziţionat un costum şi o cameră de jucărie, pentru care, se pare, a plătit mult. De asemenea, Hifumi insinuează că lucrările sale au o natură nepotrivită în anumite circumstanţe, crearea lor fiind un mod prin care îşi exprimă afecţiunea pe care i-o poartă personajului.

Alter Ego Edit

Hifumi începe să se îndrăgostească de Alter Ego la scurt timp după descoperire, după execuţua lui Mondo. El consideră că Alter Ego este prima "fata", în afara mamei sale, cu care se simte comfortabil să vorbească. Hifumi susţine că orice lucru pe care el îl are de spus îi este ascultat, fără să fie judecat sau privit cu dezgust. Sentimentele îi sunt atât de intense, încât, după ce Kyoko Kirigiri le interzice elevilor să intre în contact cu Alter Ego, Hifumi se furişează, să discute cu ea.