FANDOM

Leon Kuwata

Leon Kuwata Dr1

Nume și prenume
Kanji

桑田 怜恩

Romanji

Kuwata Leon

Talent
Kanji

桑田 怜恩

Romanji

Kuwata Leon

Caracteristici
Status personal
Statusul din Jocul Mortal
Debut
Interpreți

Leon Kuwata (桑田 怜恩 Kuwata Leon) este unul dintre personajele masculine din primul joc intitulat Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

Înfăţişare Edit

La începutul jocului Killing School Life, din Danganronpa: Trigger Happy Havoc, Leon, din pricina perderii memoriei, are o percepţie greşită asupra vârstei sale, vârsta lui, în realitate, fiind cu doi ani mai mare. Părul îl are vopsit, de culoare portocaliu şi cu vârfurile ascuţite. El are barbă şi ochii de un albastru foarte deschis. Pe dedesuptul jachetei albe, cu guler, Leon poartă o bluză de aceeaşi culoare, cu un craniu într-un cerc roşu. Blugii îi sunt de un albastru inchis, iar pantofii îi sunt albi şi cu talpa neagră. Accesorile sale sunt reprezentate de un lanţ cu lacăt, două curele aranjate una peste alta, inele şi de un ac de siguranţă, de dimensiuni exagerat de mari, pe reverul drept. Leon are câte un piercing pe bărbie, pe limbă şi şase în urechea dreaptă. Pe spate, costum său de baseball care numele (Kuwata) şi numărul său (18). În timpul anilor şcolari, el a purtat boxeri bărbăteşti, negri.

Personalitate Edit

Deşi este delăsător când vine vorba de studiu şi antrenamentele de baseball, competenţele sale sportive nu au fost niciodată diminuate graţie titlului de Jucător Suprem de Baseball. Determinarea lui Leon de a îşi schimba titlul în Muzicianul Suprem a luat naştere ca urmare a dorinţei sale de a îi câştiga inima unei fete întâlnite la coafor. Încă din copilărie, Leon obişnuia în fiecare zi să se joace baseball, mai târziu declarând că îi este un pic dor să practice acest sport. El chiar l-a invitat pe Makoto să se joace împreună de îndată ce reuşesc să iasă din şcoală.

El este un optimist cu dorinţa de a se perfecţiona în tot ceea ce face, dar şi un cuceritor, atras de fete cu inima curată. Leon flirtează mereu, afişându-se cu o fată nouă la fiecare câteva zile.

Leon se dovedeşte a fi uşor de agitat, sugestive fiind momentele când Makoto îşi petrecere timpul cu el pentru prima dată şi Leon suspectează că vrea să îl ucidă, dar şi când află în timpul primului proces cine este Sakura Ogami. Când este întrebat de modalitatea prin care a reuşit să îşi aranjeze părul, Leon îl acuză imediat pe Makoto că îşi bate joc şi, când tânărul nu are nicio idee despre ce să discute, se enervează. Îl place să tragă un pui de somn de fiecare dată când nu se simte în apele sale.

Relaţii Edit

Kanon Nakajima Edit

Deşi Kanon este verişoara lui, Leon o consideră, datorită relaţiei strânse pe care o au încă din copilărie, sora lui mai mică (diferenţa de vârstă dintre cei doi este de doi ani). Leon insistă că nu o place în felul în care Kanon şi-ar dori, ea nu ratând nicio ocazie să îşi mărturisească sentimentele pe care le are faţă de acesta. Pentru a îl stârni pe tânăr să îşi ucidă colegii, fata este capturată (elevii, până ce s-au confruntat cu răpirea unei persoane dragi, refuză să facă acest lucru).

În Danganronpa V3, Leon îi cere lui Kirumi Tojo ajutorul pentru a găsi un cadou protrivit pentru verişoara lui, despre care el afirmă că ar fi mulţumită cu orice dar. Atribuind propriei persoane calitatea de un bun frate mai mare, este evidenţiat faptul că Leon, în continuare, o consideră pe Kanon sora lui mai mică.[1]

Sayaka Maizono Edit

Cu toate că nu au interacţionat mult pe parcursul jocului uciderii, interesul lui Leon pentru Sayaka începe să se crească rapid. În Free Time Events, îl întreabă pe Makoto care este tipul de băiat de care Sayaka se simte atrasă cel mai adesea. În Danganronpa 1.2 Reload, Leon îi admiră drăgălăşenia şi o consideră o fată cu inima pură, trăsătură pe care o apreciază cel mai mult la o fată. Sayaka ia act de atracţia lui, schiţează un zâmbet şi înroşindu-se. Leon este şocat când află că Sayaka este asistenta lui Makoto, dând dovadă de gelozie. Cu toate acestea, ţinând cont de natura lui Leon, de afemeiat, se prea poate ca atracţia lui faţă de Sayaka să fi fost doar una fizică.

Sayaka atentează la viaţa tânărului, iar Leon reuşeşte să se apere. Deși susține că a făcut-o doar în legitimă apărare, Leon a luat o decizie conștientă de a contraataca, omorând-o pe fată. Interesul pentru Sayaka poate fi o explicaţie pentru acţiunile lui Leon, de a avea încredere în ea şi de a o vedea pe parcursul desfăşurării jocului uciderii, dar şi pentru faptul că Sayaka l-a ales drept victimă.

Având în vedere poza din Danganronpa: The Animation, cu clasa a 78-a, în care Leon îşi are braţul pe scaunul lui Sayaka (care nu pare deloc deranjată de acest lucru), s-ar putea crede cā cei doi au fost prieteni.

În versiunea manga non-canon a jocului, datorită intereselor similiare în materie de muzică, relaţia lui Leon cu Sayaka a fost una mai mult de prietenie. Circumstanţele morţii lui Sayaka diferă faţă de cele din jocul video, neavând intenţia să o ucidă. După ce îl atacă şi se închide în toaletă, Leon, vrând să o liniştească, dă buzna înăuntru. El susţine că a înjunghiat-o accidental, spre deosebire de materialul original, în care o ucide intenţionat, susţine că a înjunghiat-o accidental.

Makoto Naegi Edit

Makoto nu i-a purtat pică lui Leon pentru moartea lui Sayaka, pentru că l-a considerat pe Monokuma adevăratul vinovat.

Mondo Owada şi Chihiro Fujisaki Edit

Este posibil ca aceştia să fi fost prieteni, o poză cu Mondo, Chihiro şi Leon fiind găsită la scurt timp după moartea lor. În Danganronpa 1.2 Reload Artbook, se află că Mondo l-a considerat pe Leon un imbecil, dar şi că Leon credea că stilul lui Mondo nu îl face să pară popular. Chihiro, cu toate acestea, subliniază într-un mod pozitiv încrederea pe care Leon o are în propria persoană, sugerând posibilitatea ca Chihiro să îl fi admirat la un moment dat.

Referinţe Edit

  1. Informaţii de pe gamers-high.com, traduse de către Toivotus