FANDOM

Makoto Naegi
Makoto Naegi Halfbody Sprite 01 HQ
Nume și prenume
Kanji

苗木 誠

Romanji

Naegi Makoto

Katakana

ナエギ マコト

Talent
Kanji

苗木 誠

Romanji

Naegi Makoto

Caracteristici
Zi de naștere

5 februarie

Gen

Masculin

Înălţime

160 cm

Greutate

52 kg

Cutia toracică

75 cm

Grupa de sânge

A

Lucruri plăcute

Curry

Lucrurile trendy

Lucruri neplăcute

Macrou uscat

Fasole uscată

Status personal
Status

În viață

Familie

Komaru Naegi (sora mai mică)

Părinți nenumiți

Ocupaţie

Elev (înainte)

Divizia 14 a Fundației Viitorului

Afiliere

Clasa 78 (înainte)

Academia Hope's Peak

Supravițuitori ai jocului

A 14-a divizie a Fundației Viitorului

Statusul din Jocul Mortal
Participare

Jocul Mortal

Ultimul Joc Mortal

Execuție

Detenție

Soartă

Supraviețuitor al Jocului Mortal și al Ultimului Joc Mortal

Director al Academiei Hope's Peak

Debut
Joc video

Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Anime

Danganronpa: The Animation - episodul 1

Interpreți
Joc video

Megumi Ogata (Japonez) Bryce Papenbrook (American)

Anime

Piesă

Kanata Hongō (Japonez, DR1) Shun Nishime (Japonez, DR3)

Makoto Naegi (苗木 誠 Naegi Makoto) este protagonistul primului joc intitulat Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

Makoto are titlul de Ultimate Lucky Student (超高校級の「幸運」chō kōkō kyū no “kōun” lit. Super High School Level Good Luck), care poate fi tradus și ca Ultimul Licean Norocos. Acest titlul poate păre neobișnuit, deoarece acesta pare să aibă atât cât noroc cât și ghinion în aceeași măsură. Mai târziu acesta obține titlul de Ultimate Hope (超高校級の「希望」chō kōkō kyū no “kibō” lit. Super High School Level Hope), care poate fi tradus și ca Ultima Speranță, un nume care pare să-i se potrivească datorită eoluției acestuia de-a lungul Jocului Mortal după ce le-a readus speranța colegilor săi din clasa 78.

Înfăţişare Edit

Makoto are o contituție mică pentru un băiat. Părul lui este șaten și ochii căpurui deschis. Ca și vestimentație Makoto este îmbrăcat sport, cu un hanoroc verde închi peste care are o jachetă neagră, pantaloni negri și o pereche de teniși roși în picioare.

Ca și vârstă Makoto credea că are 17 ani, dar datorită ștrgerii memoriei acestuia timp de doi ani ptrecuți în Academie Hope's Peak, Makoto defapt are în jur de 19 ani. Spre sfârșitul seriei Makoto arată cu câiva ani mai matur având în jur de 20 și ceva de ani.

Câiva ani mai târziu, după ce Makoto s-a alăturat Fundației Viitorului este arătat cu o altă înfățișare. Acum el are părul mai scurt și poartă un costum negru.

Personalitate Edit

Makoto deși nu are o personalitate care se remarcă de la începutul jocului, el ajunge să se remarce printre ceilalți colegi ai săi de clasă în timpul Jocului Mortal și chiar optimismul și curajul arătat să-i încurajeze pe ceilalți colegi să se nu se predea în fața celui care a inițiat mascarul. Makoto este o fire altruistă și optimistă, mereu vrând să-i ajute pe cei din jur deși consideră că puterile lui sunt limitate, aceste calități vor face ca mai târziu să-l ajute în confruntarea finală cu inițiatorul Jocului.

De asemnea este de precizat că Makoto nu își pierde ultima ssperanță de a supraviețui și de a ieși din Academie alături de ceilalți, astfel ulterior datorită acțiunilor și încurajărlor sale, el își va câștiga titlul de Ultima Speranță.

Makoto nu se consideră o personă de interese, cea ce îl face umil, deși în ciuda optimismului arătat în multe situații, acesta se simte foarte nesigur. El reusește să se înțeleagă cu toți colegii săi, împrietenindu-se ușor chiar și cu cei mai puțin sociali sau vorbăreți colegi, precum Byakuya Togami, Toko Fukawa și Kyoko Kirigiri.

Printre alte calități ale lui Makoto sunt sinceritatea și capacitatea de a ierta pe cei care au greșit. Acest lucru este reflectat și când se arată iertător și interesat de soarta Rămășițelor Disperării, considurându-le a nu fi cele vinovate de cele întâmplate în timpul Tragediei, ci doar victime colaterae ale lui Junko Enoshima.

Viața înainte de TragedieEdit

Înainte de evenimentele petrecute ale Tragdiei, Makoto era un elev obișnuit locuind alături de familia sa și cu sora lui mai mică, Komaru. Makoto a mai avut un câine în copilărie, dar care a murit. În relațile cu famailia sa, aflăm că el și sora lui se înțelegeau destul de bine, împărtășind aceeși pasiune despre manga.

În gimnaziu el a fost în aceeși clasă cu Sayaka Maizono, o colegă curentă și la Hope's Peak.

Pe data de 20 august 2010, Makoto a fost câșitgătorul loteriei organizate de Academie și astfel a ajuns selectat ca Ultimlul Elev Norocos la Academie. Înainte de a merge la școală el a căutat informații despre viitorii săi colegi. Acesta a fost selectat elev în Clasa 78.

În timpul Tragediei Edit

ExecuțieEdit

RelațiiEdit

CitateEdit