FANDOM

Sakura Ogami

Sakura Ogami DR1

Nume și prenume
Kanji

大神 さくら

Romanji

Ōgami Sakura

Katakana

オオガミ サクラ

Talent
Kanji

大神 さくら

Romanji

Ōgami Sakura

Caracteristici
Status personal
Statusul din Jocul Mortal
Debut
Interpreți

Sakura Ogami (大神 さくら Ōgami Sakura) este un personaj femini din primul joc intitulat Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

Înfăţişare Edit

La începutul jocului Killing School Life, din Danganronpa: Trigger Happy Havoc, Sakura, din pricina pierderii memoriei, are o percepţie greşită asupra vârstei sale, vârsta ei, în realitate, fiind cu doi ani mai mare. Constituția sa solidă, vocea groasă, dar și aspectul aspru le dau impresia oamenilor că tânăra ar fi de sex masculin. Parul îi este alb, lung, pielea, de un roșu închis, iar ochii îi sunt de un albastru foarte deschis. O cicatrice îi străbăte fața, dar și umărul drept. Ea pare să fie adesea încruntată, iar silueta sa, în secvențele flashback, mai suplă.

Deși poartă o uniformă școlară tradițională (seifuku), bluza albă, cu gulerul de marinar, are mânecile rupte. Sakura are asortată la uniformă o cravată roșie, care îi ajunge până la fusta închisă la culoare. Mânecile lipse îi pun in evidență brațele musculoase, iar antebrațele le are înfășurate în bandaje. Pe talpa pantofilor, își are trecut numele în kanji. În timpul anilor școlari, ea a purtat un loincloth alb.

Personalitate Edit

Relaţii Edit

Familie Edit

Sakura a fost foarte apropiată de familia sa, motiv pentru care rudele sale sunt capturate, alături de Kenshiro, iar, pentru a salva viața celor dragi, Sakura se sinucide.

Kenshiro Edit

Își dorește să îl învingă pe Kenshiro, rivalul pe care nu l-a putut doborî niciodată, și să îi preia titlul de cea mai puternică persoană din lume. Sakura, simțindu-se rușinată, a preferat ca nimeni să nu știe de dragostea pe care i-o poartă.

După ce se îmbolnăvește, Kenshiro îi acordă temporar titlul prietenei sale, dar și un fular roșu, ca dovadă a jurământintelor facute. Și-au promis unul altuia ca, după ce el se va însănătoși, să se confrunte încă o dată, în viitor.

Încrederea pe care a avut-o Sakura în Kenshiro, de a își depăși boala, se dovedește a fi întemeiată, în Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls, Kenshiro, deși extrem de bolnav, rămânând în viață. El, alături de familia fetei, este capturat și nu se știe dacă i s-a la cunoștință faptul că Sakura este moartă.

Deși nu se spune în mod clar dacă cei doi au fost împreună, Sakura îl numește prima ei iubire. De asemenea, ținând cont că, în Danganronpa IF, Kenshiro i-a promis fetei că, pe lângă o revanșă, va avea parte și de "ceva mai mult", s-ar putea spune că tânărul i-a împărtășit sentimentele, urmând ca, după ce îl învinge, iar el se însănătoșește, să înceapă o relație cu Sakura.

Aoi Asahina Edit

Sakura i-a fost cea mai bună prietenă, amândurora plăcându-le sportul şi băuturile pe bază de proteine. În puține ocazii, cele două au putut fi văzute separat. Sakura a fost întotdeauna prima persoană la Aoi care apela, mai ales pe parcursul jocului Killing School Life, când i se adresa cu Sakura-chan - o dovadă de afecțiune. De asemenea, Sakura obişnuia să fie foarte protectivă cu Aoi, adesea încercând să o ţină departe de probleme. În Ultimate Talent Development Plan, Sakura şi Aoi decid să se ducă împreună la Jocurile Olimpice.

Pe parcursul jocului Killing School Life, Lui Aoi i-a fost ca şi imposibil să accepte că Sakura fusese spionul, iar după ce ea însăşi i-a confirmat acest lucru, Aoi a continuat să o respecte şi să aibă încredere, nepăsându-i de refuzul colegilor de a îi accepta prietena. Aoi l-a pălmuit pe Byakuya şi chiar s-a luptat cu Toko/Genocide Jack pentru a îşi proteja prietena, acţiuni care au dus la intersificarea grijilor Sakuriei pentru siguranța lui Aoi.

Sinucidea Sakurei a devastat-o emoţional pe Aoi, iar, odată cu citirea scrisorii falsificate a prietenei sale, în care se preciza că s-a sinucis din disperare, ca nu cumva ea sau alţi elevi să fie blamaţi, Aoi a făcut în aşa fel încât toţi să fie executaţi. Planurile, în cele din urmă, i-ar fost zădărnicite de Makoto şi Kyoko.

După ce a descoperit adevăratul motiv pentru care Sakura s-a sinucis, Aoi a izbucnit în lacrimi şi i-a cerut lui Monokuma să îi dea adevăratul bilet de adio al prietenei sale, cerere ce i-a fost refuzată. Amintirile cu Sakura, la fel ca şi sprijinul lui Makoto, i-au dat speranţă în situaţii dificile, dar au şi determinat-o să scape din Academia Hope's Peak.

Makoto Naegi Edit

Sakura a avut deplină încredere în Makoto, ea dezvăluindu-i anumite lucruri despre trecutul sau iubitul ei, Kenshiro. Makoto, la rândul său, i-a spus ca, până ce vor scăpa, să aibă răbdare, dar și să își îmbrățișeze feminitatea. Sakura susține că Makoto îi amintește oarecum de Kenshiro.

În conținutul bonus, non-canon, School Modeending, Sakura pare să se fi îndrăgostit de Makoto și își dorește ca el să fie martor la o nouă partidă dintre Sakura și Kenshiro. Ea, de asemenea, vrea să pună capăt atracției pe care o simte față de Kenshiro.

Monokuma Edit

Monokuma a șantajat-o pe Sakura să lucreze în continuare cu el, amenințând-o că, în cazul în care refuză, va fi martoră la moartea celor dragi ei. Sakura, refuzând să îl ajute, se sinucide, iar, Monokuma, pentru a se răzbuna, le dezvăluie celorlalți rolul pe care Sakura l-a avut până la un moment dat în planurile lui. În scrisoarea de adio, tânăra le promite colegilor că îl va împiedica pe Monokuma să își pună planurile în aplicare, Sakura acuzandu-l astfel de toate cele întâmplate.